Klagegang


​Er du utilfreds med rådgivning eller service, du har fået i Andelskassen, og du ønsker at klage, kan du henvende dig til Andelskassen.

Ønsker du at gå videre med en klage, kan du henvende dig til Andelskassens klageansvarlige. Du kan sende klager med brev eller e-mail til Andelskassens klageansvarlige.

Den klageansvarlige i andelskassen

Att.: Brian Grønnegaard

E-mail: bg@dinandelskasse.dk

Telefon: 98 95 20 88

Behandling af klage:

Afhængig af klagens indhold og omfang, kan du forvente, at din klage vil blive behandlet og besvaret inden for 2 uger. Hvis du sender en e-mail, skal du være opmærksom på, at den ikke bliver krypteret. Du bør derfor ikke sende fortrolige, herunder personlige og økonomiske oplysninger med e-mail. I stedet bør du sende klagen med almindelig post.

Firmaoplysninger

DIN Andelskasse

Vesterbro 54, 3. sal

9000 Aalborg

​CVR: ​2425 5670

E-mail: kontakt@dinandelskasse.dk
Telefon: 98 95 20 88

Åbningstider​

Åbent på telefon:
​Mandag - torsdag: 

Kl. 10 - 12 samt kl. 16 - 18

Fredag:              

Kl. 10 - 12 samt kl. 14 - 16

Kundemøde efter aftale.

Vil du kontaktes?​

 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt